Doprava a platba

 

DOPRAVA

  • Doprava k zákaznikovi je realizovaná kuriérskou prepravnou spoločnosťou Slovenskej pošty  na dodaciu adresu, ktorú ste zadali v objednávke do 2 pracovných dní alebo uložením zásielky na Vami vybranú pobočku Slovenskej pošty.
  • Kuriér Vás v deň doručenia  bude kontaktovať ohľadom upresnenia doručenia a zároveň budete informovaní o doručení balíka. V prípade uloženia zásielky na pošte budete rovnako informovaní.
  • Za tovar zaplatíte kuriérovi pri preberaní tovaru v hotovosti alebo kartou  ak ste zvolili možnosť dobierky. Ak ste platili bankovým prevodom,  len si prevezmete svoju zásielku.
  • V prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás (info@enystyle.sk). 

 

 

 

METÓDY PLATBY

 

1. DOBIERKA

  • Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní tovaru doručovateľovi zásielky.
  • Poštovné (vrátane balného) pre každú samostatnú objednávku pri platbe na dobierku s doručením na adresu je 3,60+ 1€ poplatok za dobierku a v prípade uloženia zásielky na pobočke Slovenskej pošty je 2,70 + 1euro poplatok za dobierku. V prípade objednania 2ks tovaru a viac hradíme poštovné my ale vyhradzujeme si právo zaslať zásielku na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty, kde si ju môžete prebrať.

UPOZORNENIE:  V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na náš účet!

 

2. PLATBA VOPRED NA ÚČET / PLATBA KARTOU

  • Ak chcete využiť túto možnosť, stačí pri dokončovaní objednávky zaškrtnúť kolónku platba vopred na účet. Následne vás budeme kontaktovať a zašleme Vám všetky potrebné údaje k platbe.
  • Tovar odosielame až po obdržaní platby na náš bankový účet.
  • Neplatíte 1 euro – poplatok za dobierku
  • Pri platbe na účet musí byť platba uskutočnená do 2 pracovných dní. Po uplynutí tejto doby bude neuhradená objednávka automaticky stornovaná.
  • V prípade okamžitej platby kartou Vás náš systém automaticky privedie k platbe

 

 

Nedoručené zásielky

  • Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (nesprávna adresa, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. 
  • Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý raz cenu dopravy, aká bola pri prvom odoslaní v prípade, že poštovné bolo zdarma,bude doúčtovaná suma podľa spôsobu dodania.